Jest więcej czasu na zgłoszenia do konkursu „Start-Up Kultura”!
Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy mają pomysł na imprezę, ale brakuje im pieniedzy na wcielenie go w życie. Centrum Kultury 105 o miesiąc przedłużyło czas na zgłoszenia do drugiej edycji mikrobudżetu obywatelskiego „Start-Up Kultura”, konkursu na projekt wydarzenia kulturalnego. - To odpowiedź na prośbę ze strony mieszkańców. Tym samym na wnioski czekamy do końca kwietnia - potwierdza Monika Modła, zastępca dyrektora CK105 w Koszalinie.
Zasady są proste. Ze strony ck105.koszalin.pl trzeba pobrać kartę zgłoszeniową (tam też znaleźć można szczegółowy regulamin konkursu) i opisać cel i założenia imprezy, którą chcemy zorganizować.
- Centrum Kultury 105 sfinansuje koszty realizacji wydarzenia w wysokości do 2 tysięcy złotych - informuje Monika Modła, zastępca dyrektora CK105. - Pula finansowa, jaką dysponujemy na realizację projektów w ramach konkursu inicjatyw lokalnych, to łącznie 20 tys. złotych.
Dwa tysiące można otrzymać w gotówce, ale Centrum Kultury zapewnia też wsparcie niefinansowe, które znacznie może obniżyć koszt realizacji danego wydarzenia. - Pomysłodawcom imprez oferujemy też wsparcie techniczne i wszystko, czym dysponuje CK, czyli m.in. nagłośnienie, oświetlenie, salę klubową i widowiskową - wylicza Monika Modła.
Imprezy mają odbywać się na terenie Koszalina, najlepiej, by skierowane były do jak największej liczby mieszkańców, nie mogą mieć charakteru inwestycyjnego i nie mogą być to wydarzenia cykliczne, objęte już budżetem np. miejskim.
Projekty muszą zostać zrealizowane do końca tego roku. Mogą je zgłaszać wyłącznie osoby pełnoletnie. Pomysły, tak jak w roku ubiegłym ocenią koszalińscy dziennikarze.
Wnioski można składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Centrum Kultury 105 (ul. Zwycięstwa 105, 75-001 Koszalin), można też wysłać je mailem: radoslaw.czerwinski@ck105.koszalin.pl.