Stal Gorzów ruszyła z nową akcją skierowaną do kibiców. Fani żółto-niebieskich mogą teraz okazać przywiązanie do klubu na różne sposoby.
Podczas zimowego zgrupowania w Karpaczu, nasi zawodnicy odbili na swoich twarzach żółto-niebieskie barwy klubowe. Wykonana wówczas sesja fotograficzna była elementem nowego projektu Stali pod nazwą „#zbarwamiCidotwarzy”. Akcja jest skierowana głównie do fanów, ale mogą wziąć w niej udział również sponsorzy mistrzów Polski z 2014 r. i przedsiębiorcy z Gorzowa i okolic.
Na czym ona polega? - Zawsze na tydzień przed meczem w Gorzowie będziemy starali się jeszcze bardziej pokazać, że ligowe spotkanie za pasem, że żółto-niebieskie barwy „zalewają” nasze miasto i okolice, że święto żużla odbędzie się już za chwilę - mówi Jacek Gumo¬wski, marketing manager Stali. - Razem z kibicami będziemy budować atmosferę, aby każdy sympatyk wiedział, że zaraz rozpocznie się mecz.
Teraz zatem już nie tylko klub, ale także fani „Staleczki” będą mogli przez kilka dni w tygodniu poprzedzającym mecz okazywać innym osobom swoje przywiązanie do barw i gotowość do zbliżającego się pojedynku na „Jancarzu”. W jaki sposób? Kibice żółto-niebieskich będą mogli przesłać krótkie filmy zachęcające do przyjścia na zawody, będzie można też opowiedzieć jak przygotowują się do meczu. Można również wysyłać swoje zdjęcia z gadżetami (szalikami, koszulkami itd.), które zostaną zabrane przez nich na stadion. - Zostawiamy naszym kibicom duże pole do popisu i własnej inicjatywy - wyjaśnił Gumowski.
Wybrane filmy i zdjęcia zostaną opublikowane w mediach społecz¬nościowych Stali. - Będzie więc okazja pokazać się szerokiej społeczności fanów naszego zespołu - dodał marketing manager. - Do zabawy zapraszamy także przedsiębiorców. Zainteresowane firmy będą mogły wywiesić w swoich siedzibach plakaty lub banery zapowiadające zbliżający się mecz ligowy w Gorzowie.
Pracownicy klubu czekają na materiały kibiców pod specjalnym adresem mailowym: zbarwami@stalgorzow.pl. - Będzie on aktywny zawsze na tydzień przed każdym meczem i wtedy fani mogą nas dosłownie zalać nagraniami i fotkami. Pokażcie, że z żółto-niebieskimi barwami wam do twarzy! - zachęca Gumowski.
Pierwsze zdjęcia spłynęły do klubu już przed spotkaniem z MrGarden GKM Grudziądz, który odbył się na „Jancarzu” w ostatnią niedzielę. Jednym z partnerów nowej akcji Stali została znana w Gorzowie korporacja taksówkarska. Aż 50 samochodów tej firmy będzie jeździło po mieście z żółto-niebieskimi flagami przez kilka dni przed zawodami. Co ciekawe, w dniu meczu kibice Stali z karnetami na sezon 2016, udający się na stadion przy ul. Śląskiej, będą mogli skorzystać ze specjalnej zniżki. Szczegóły promocji na internetowej stronie klubu: www.stalgorzow.pl.
W gorzowskim klubie przyznają, że to jeszcze nie koniec ciekawych pomysłów, które pracownicy marketingu przygotowali na ten rok. Nad niektórymi wciąż pracują, dlatego nie zdradzają planów. Inne już są realizowane, jak choćby cykliczne konkursy z wiedzy żużlowej, w których do wygrania jest pięć biletów na zbliżający się mecz Stali.