red.

Upominek, który trafi w puls biznesu, przekazuje konkretny komunikat

Upominek, który trafi w puls biznesu, przekazuje konkretny komunikat
red.

Celem jest nie tyle precyzyjnie trafić w gusta obdarowanego, ile przekazać konkretny komunikat: jesteś dla nas ważny. A ten bywa często trudny do osiągnięcia. - To prawdziwa sztuka dobrać upominek biznesowy tak, aby obdarowany nie czuł się nim skonfundowany. Dlatego wszystkich doradców i menedżerów Salonów Fine Wine szkolimy pod kątem doboru prezentów biznesowych- zaznacza Krzysztof Sułek, sommelier firmy Fine Wine, która posiada 13 specjalistycznych salonów winiarskich w całej Polsce.

Na początek przemyśl, co upominek powinien przekazać twojemu klientowi. Czy coś więcej niż tylko „dziękujemy, że jesteś naszym partnerem”? Inny produkt będzie pasował do podziękowania za dotychczasową współpracę, a inny do pogratulowania sukcesu wspólnej inwestycji.

Obierz też kierunek poszukiwań. Zastanów się, czy osoba obdarowywana jest pragmatyczna? A może ceni sobie przedmioty estetyczne? Jaki jest charakter jej marki? Jeśli nie jesteś w stanie wybrać prezentu o indywidualnym charakterze lub obawiasz się, czy twój wybór spodoba się klientowi, sięgnij po rozwiązanie uniwersalne - w ten sposób sprostasz oczekiwaniom. Z pewnością sprawdzi się klasyka: zestaw świąteczny złożony z wyselekcjonowanych win i elegancko opakowanych delikatesów.

Wiele firm uważa wręczanie prezentu biznesowego za swego rodzaju inwestycję - ekskluzywne prezenty sprawiają wrażenie budowania zobowiązania. Jednak według zasad savoir-vivre nie należy wręczać podarunków zbyt drogich. Dlatego warto postawić na interesujące, przykuwające uwagę wina, które wcale nie muszą osiągać wysokich cen. Dobrym tego przykładem jest dostojne cabernet sauvignon z Chile lub garnacha z Hiszpanii, łączące w sobie owocową soczystość z dojrzałością zaaranżowaną przez starzenie w beczkach. Tańsze wino zwykle oznacza po prostu mniej skomplikowany proces produkcji.

Jeśli szukasz czegoś z wyższej półki, możesz sięgnąć po cieszące się ostatnio zainteresowaniem amarone - niebagatelne wino, które „rozsiada się” w kieliszku, błyszcząc w świetle reflektorów. Potrafi zainteresować każdego miłośnika wina. Amarone to winiarska kwintesencja regionu Wenecji Euganejskiej.

- Żeby być na czasie, śledzimy branżowe trendy. Tylko zdobywając wiedzę, możemy bowiem skuteczniej doradzać swoim klientom: i detalicznym, i biznesowym - dodaje Krzysztof Sułek.

Dużą rolę w doborze upominku gra jego opakowanie. Decydując się na wino, rozważ zakup eleganckiej skrzynki. Możesz pokusić się też o jej personalizację, która nie złamie biznesowej etykiety.

A może chcesz wręczyć prezent składający się z więcej niż dwóch elementów? Wybierz gotowy zestaw, który dobrał profesjonalny sommelier. Taki podarunek złożony np. z wysokiej jakości wina, alkoholu mocnego i artykułów delikatesowych będzie idealną odpowiedzią na kłopoty w dopasowaniu do siebie odpowiednich produktów. Wino może być równie atrakcyjnym upominkiem!

W Fine Wine wino jest bohaterem spotkań, partnerem dań, misją i pasją. W Salonach Fine możesz wybrać spośród 800 win starannie wyselekcjonowanych przez sommelierów - wiele z nich odpowiada biznesowym potrzebom. Ofertę tworzą wyłącznie wysokiej jakości wina od dostawców z Europy, Ameryki Południowej, Afryki czy Nowej Zelandii.

Specjaliści Salonów Fine Wine wspierają w doborze odpowiedniego wina wiedzą i doświadczeniem. Szczególną uwagę zwracają na relację jakości do ceny. Oprócz wina w ofercie Fine Wine znajdują się także produkty delikatesowe, akcesoria winiarskie, kieliszki i karafki.

red.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2025 Polska Press Sp. z o.o.

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.