Miejski Rzecznik Konsumentów uważa, że lokator nie powinien odpowiadać za złodzieja prądu.
Emerytce zakład energetyczny odciął prąd, bo ktoś nielegalnie podłączył się do jej licznika. Po interwencji Miejskiego Rzecznika Konsumentów prąd włączono.
Do Anny Mlostoń- Olszewskiej, Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi, zgłosiła się emerytka, którą zakład energetyczny obciążył kwotą 9 tys. złotych za kradzież prądu. Odciął jej też na prawie trzy miesiące dopływ energii do mieszkania. Problem w tym, że kobieta prądu nie kradła.
- To jest schorowana, starsza kobieta z emeryturą wynoszącą zaledwie 700 złotych.
W dalszej części artykułu:
- Skargi na rozliczenia energii elektrycznej
- Powołano negocjatora
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień