Ryszard Huryn, prezes Firmy Kosmetycznej Loton w Słupsku, opowiada o zmianach i unowocześnianiu firmy, o nowych rynkach zbytu i najnowszych produktach.
Gdy ponad dwa lata temu odwiedziłem słupski Loton, Wiesław Daroń, ówczesny prezes firmy, mówił mi, że Loton rozpoczął bardzo dobrze rozwijającą się współpracę z jedną z rosyjskich sieci sklepów kosmetycznych. Czy przez ten czas ta współpraca się pogłębiła?
W tym czasie bardzo wiele się zmieniło. W związku z aneksją Krymu przez Rosję oraz gwałtowną obniżką wartości rubla rynek wschodni przestał być dla nas tak atrakcyjny jak dwa lata temu.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień