Spośród szesnastu skontrolowanych przez inspekcję handlową obiektów hotelarskich na Pomorzu, aż trzynaście zostało ukaranych mandatami w związku z wykrytymi w nich nieprawidłowościami. W większości przypadków chodziło o nieuczciwe praktyki rynkowe, naruszające podstawowe prawo konsumenta do uzyskania rzetelnej informacji.
Przedsiębiorców świadczących usługi hotelarskie na Pomorzu inspekcja handlowa wzięła pod lupę już nie po raz pierwszy. Ostatnią kontrolę, właśnie ze względu na liczne nieprawidłowości ujawnione w latach ubiegłych, przeprowadzono na wniosek wojewody Dariusza Drelicha. Jej wyniki w dalszym ciągu nie są jednak zadowalające.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień