Joanna Krężelewska

Medioznawca z Politechniki Koszalińskiej: Reklama może być niezłą komedią

Medioznawca z Politechniki Koszalińskiej: Reklama może być niezłą komedią
Joanna Krężelewska

Prezerwatywy, pieluszki, chipsy, ubezpieczenia - jak je zareklamować, by ktoś reklamę zapamiętał i o niej opowiadał? Czy możliwe jest, żeby widzowie w przerwie reklamowej nie zmieniali kanału?

Oczywiście! Dowiodły tego reklamy, które dr Piotr Szarszewski, medioznawca z Politechniki Koszalińskiej, wyselekcjonował na pokaz humorystycznych reklam „Nigdy nie mów nie pandzie”. Pokaz odbył się w ostatni poniedziałek w Centrum Kultury 105 w Koszalinie. Nie zdominowali go - jak można było się spodziewać - ani przedsiębiorcy, ani też przedstawiciele branży marketingowej.

Pozostało jeszcze 88% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Joanna Krężelewska

Rocznik 1983. Absolwentka Wydziału Nauk Historycznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Studentka psychologi na Uniwersytecie Gdańskim. Od 2006 roku dziennikarka „Głosu Pomorza”, dziś „Głosu Koszalińskiego”. Na łamach dziennika relacjonuje przebieg procesów sądowych w sprawach karnych. Pisze o kulturze, sprawdza, co dzieje się w gminie Sianów i gminie Karlino. Na gk24.pl prowadzi magazyn poświęcony kulturze. Autorka książki „Historia pisana zbrodnią”, poświęconej najgłośniejszym procesom sądowym w sprawach karnych, które toczyły się przed koszalińskim sądem po II wojnie światowej. Nałogowo czyta, szczególnie kryminały i przepisy kulinarne. Uwielbia podróże, żeglowanie, wycieczki rowerowe, las i mokry nos psa Muffina.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.