W słupskim ratuszu powołano zespół, który ma przygotować marketing dla parku wodnego "Trzy Fale", który zostanie uruchomiony po zakończeniu budowy obiektu. Na czele zespołu stanęła Violetta Karwalska, dyrektor Wydziału Zdrowia w Urzędzie Miejskim w Słupsku.
Jak zapowiedziała dyr. Karwalska, program marketingowo-społeczny w parku wodnym będzie działał na podstawie umowy podpisanej ze spółką zarządzająca obiektem. Podpisano ją w marcu tego roku, a będzie obowiązywać przez 13 lat.
- Program będzie funkcjonował w sześciu obszarach polityki społecznej. Dotyczył będzie niepełnosprawnych, seniorów, osób pracujących, wykluczonych społecznie oraz związanych z działalnością organizacji pozarządowych - wyjaśniała dyr. Karwalska.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień