Wraz z nowym sezonem wystartowała nowa kampania reklamowa Cash Broker Stal. Gorzowski klub jest zadowolony z jej odbioru przez kibiców
W minionym roku żużlowcy z Gorzowa jeździli pod hasłem: „Zawsze Razem” i w ramach kampanii promocyjnej: „Z bar¬wami Ci do twarzy”. W tym będzie to: „Z barwami na zawsze”. - Chcieliśmy, by nasi zawodnicy pokazali, że barw nie nosi się od święta, a jest się z nimi na zawsze. W związku z tym efekt przywiązania do barw podkreśliliśmy przez pomalowanie twarzy - zaznacza Jacek Gumowski z marketingu Stali. To obsypywanie stalowców żółto-niebieskimi proszkami miało miejsce w trakcie ich przygotowań do sezonu w Karpaczu.
Z nową kampanią wiążę się też nowy film promocyjny. Można go obejrzeć w kinie czy w lokalnej telewizji. Do tego powstała seria plakatów ze „Stalowcami”, które można zakupić w sklepie klubowym w galerii handlowej Nova Park przy ul. Przemysłowej.
Gumowski jest zadowolony z odbioru nowej reklamy. - Sprawdzaliśmy, jaki był odbiór tego hasła w mediach społecznościowych. W nich bardzo dużo osób wpisało to hasło i podało je dalej, czy udostępniło nasze grafiki. Ruch w internecie był na wysoką skalę - ocenił marketingowiec, po czym dodał: - Film promocyjny będzie towarzyszył nam we wszystkim ligowym spotkaniom. On też miał bardzo wysokie odsłony w sieci i także był odebrany pozytywnie przez środowisko, w tym również przez osoby związane z ekstraklasą piłkarską. Pogratulowały nam też większe firmy, zajmujące się marketingiem sportowym. Ten odzew jest fajny i sympatyczny, co nas bardzo cieszy. Niemniej jednak to jest początek. Będziemy kontynuować tę kampanię i uświadamiać naszych fanów. Docelowo chcemy, by w ostatnich meczach tego sezonu każdy kibic mógł powiedzieć, że chce być z barwami Stali Gorzów na zawsze. Jeśli to nam się uda, odtrąbimy sukces - uśmiecha się Gumowski.
Do tego z początkiem rozgrywek ruszył innowacyjny sklep z stalowymi gadżetami. Na stronie www.sgfan.pl fani żółto-niebieskich mogą nabyć etui na telefon, zeszyty, poduszki czy kubki. Z własną grafiką i hasłem. - Czekamy na statystyki, ale pod koniec ubiegłego tygodnia pojawiła się pierwsza dość spora partia gadżetów, które były zamówione przez tę stronę. Pierwsi fani zaczęli kupować produkty w trakcie świątecznego weekendu - mówi gorzowianin.
Takiego sklepu nie ma żaden inny żużlowy klub w Polsce.
Stal szykuje się też do niedzielnej inauguracji na stadionie im. Edwarda Jancarza. - Na meczu z ROW-em Rybnik chcielibyśmy komplet publiczności, aczkolwiek zobaczymy, jak to wyjdzie w praniu. W każdym razie jest ruch. Sprzedaż karnetów jest bliska temu wynikowi, który chcieliśmy osiągnąć, blisko 5 tysięcy. To jest jak na żużlową Polskę bardzo dobry rezultat. Jak monitorowaliśmy swego czasu kluby piłkarskie w kraju, to mielibyśmy jeden z lepszych wyników w piłkarskiej ekstraklasie - chwali się Gumowski.
W sprzedaży są bilety na to spotkanie. Ich cena wynosi od 30 do 45 zł (w zależności od sektora na trybunie niskiej oraz wysokiej). Więcej szczegółów na stronie internetowej gorzowskiej Stali.