
Stu nastolatków z Polski, Ukrainy, Białorusi i Gruzji będzie miało okazję z poznać tajniki biznesu na warsztatach z menedżerami, m.in. z USA.
Gdańsk Business Week to wydarzenie od 7 lat organizowane dzięki międzynarodowej współpracy Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości Starter i Miasta Gdańsk z organizacją Washington Business Week. 16-21 lipca młodzież uczestnicząca w biznesowym tygodniu zaprezentuje m.in. swoje biznesowe pomysły przed lokalnymi przedsiębiorcami. A pomysły młodzi ludzie mają ciekawe. W ubiegłym roku były to m.in. chipy znajdujące zagubione rzeczy, okulary dostosowujące się do wady wzroku.
700 uczestników w wieku 15-19 lat zgromadziły dotychczasowe edycje Gdańsk Business Week
- W tym roku liczymy na kolejne odważne pomysły młodzieży, która w międzynarodowym gronie będzie uczyć się zarządzać firmą podczas szkoleń opartych na symulacjach biznesowych. Nauczy się także prezentować swoje pomysły i rozwinie zdolności językowe, gdyż wszystkie szkolenia odbędą się w języku angielskim - tłumaczy Agnieszka Cichocka ze Startera, koordynatorka Gdańsk Business Week.
Prezentacja projektów nastąpi ostatniego dnia Gdańsk Business Week.
- Uczestnicy będą musieli przyciągnąć uwagę zgromadzonych inwestorów i przekonać ich do swoich pomysłów. Inwestorzy będą dysponować pulą wirtualnych pieniędzy, które przekażą na dany projekt. W rolę inwestorów wcielą się uznani przedsiębiorcy i eksperci z firm i instytucji takich jak: InvestGDA, Samorząd Województwa Pomorskiego, Speednet, Boeing, Lufthansa, Alexander Mann Solutions czy WNS Global Services - zapowiada Agnieszka Cichocka.
Gala finałowa odbędzie się 21 lipca w Europejskim Centrum Solidarności.