
Czytelnik był oburzony postępowaniem Energi po ponad dwuletnim okresie problemów z fakturami. Po naszej interwencji dostawca prądu wycofał się z karnych odsetek
Witold K. z Krępy Słupskiej od sierpnia 2015 r. do listopada 2017 r. nie otrzymywał rozliczeń za zużytą energię od Energi.
- Pomimo wielokrotnych monitów i próśb (około 10 razy), zarówno na platformie energa24, jak i na infolinii, przez cały ten okres nie otrzymaliśmy żadnej faktury ani nie mogliśmy dokonać tzw. samorozliczenia za zużytą energię - opowiada jego żona. W końcu nadeszła faktura na kwotę przeszło 4,5 tys. zł.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień