
W święta kobiety koncentrują się bardziej na tym, na czym się i tak koncentrują w ciągu całego roku: żeby inni byli zadowoleni, zauważyli, jakie są super. Po co? Jesteśmy super dla siebie – mówi Maria Rotkiel.
Szalała pani w „czarny piątek” w sklepach?
Nie. Nie jestem łatwym kąskiem dla marketingowców zajmujących się promocją i wymyślaniem różnych trików. Nie daję się takiej perswazji, czy wręcz manipulacji związanej z przecenami czy obniżkami, której celem jest to, żeby klient kupił coś, co nie jest mu do końca potrzebne.
Przed nami ciężkie dni - do świąt niecały miesiąc. Jak sobie ten czas zaplanować, żeby nie zwariować? Przeczytaj w tym artykule
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Polski,
- codzienne wydanie Polski,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.