Chorzy skarżą się rzecznikowi praw pacjenta. Setki sygnałów z Pomorza
Setki zgłoszeń z Pomorza odebrano w zeszłym roku w biurze rzecznika praw pacjenta. Chorzy skarżą się m.in. na kolejki, mają też zastrzeżenia do skuteczności leczenia. To jednak tylko wierzchołek góry lodowej.
Jak się dowiedzieliśmy w biurze RPP, w ubiegłym roku z naszego regionu (za pośrednictwem infolinii) do rzecznika wpłynęło ponad 2,5 tysiąca zgłoszeń.
- Ogólnopolska bezpłatna infolinia rzecznika praw pacjenta jest najczęściej wybieraną formą kontaktu - mówi Bartłomiej Chmielowiec, RPP.
W artykule m.in.:
- Ile jest skarg pacjentów
- Czego dotyczą skargi
- Jak często pacjenci mają racje
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień