
S19 Świlcza – Kielanówka na całej długości ma dwie jezdnie i cztery pasy ruchu. Do jej budowy zużyto 37 tys. m sześc. betonu. Drogowcy zamontowali tu 11,5 km ogrodzenia i 16 km barier ochronnych.
– Ten odcinek to przedsmak tego, co czeka nas na budowie kolejnych etapów drogi ekspresowej w kierunku Barwinka. Tutaj powstała jedna długa estakada, im bliżej granicy ze Słowacją, tym będzie ich więcej i do tego dojdą jeszcze tunele. Ale mimo dużej trudności wykonawca poradził sobie z tym zadaniem wzorowo. Nie tylko zbudował drogę na czas, ale także zmieścił się w kwocie, jaką ustaliliśmy, podpisując z nim umowę – mówi Joanna Rarus z rzeszowskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Rzeszowie.
W dalszej części tekstu m.in.:
- rozmowa wideo z przedstawicielem firmy Eurovia
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień